Asal Usul Nama Malaysia

Bendera Malaysia.png
MALAYSIA/مليسيا/马来西亚/馬來西亞/மலேஷியா/MALINGSHIT!


Artikel ini berasal dari Malingsial alias Negeri jiran pengklaim dunia, membuat anda disusupi, hamil dan temperamen, sehingga anda bisa mudah diklaim olehnya.
Hati-hai jika anda mendengarkan lagu kebangsaanya oleh si babi malingsial; pergi bekerja sebagai TKI di Negeri Jiran; menonton Bokep Brasil BoBoiBoy, Upin Ipin, Bola Kampung, Kampung Boy "NDESO"; membaca novel Kampung Boy "NDESO"; melempar dekat dengan atlas dan seterusnya.

Jika anda tidak menyukai negara ini, bakarlah bendera malaysia atau hancurkan kantor dubes Malaysia atau bunuhlah BoBoiBoy dengan bantuan Ejo Jo dan Tukul Arwana.

Nama Malaysia (Melayu-Alay nesia) diambil dari kata pendatang2 melayu jiran penganut Ahmadiyah dan setanisme yang tentunya alay. Dikarenakan mereka diusir oleh Sultan Baghdad Saddam Hussen. negeri tersebut dinamakan Malaysia karena terdiri dari melayu jiran yang alay alay dan tentunya homoseks, mereka mngeksploitasi fauna Malaysia dan menggantinya dengan piaraan yang mereka bawa seperti Babi ngepet, Kuntilanak, Krasue, dan Buto Ijo serta Tuyul yang didapatnya dari Sultan Mataram.

Datuk Badawi pertama ingin menamai Homonesia, sebuah utopia Sodom dan Gomora baru dimana kaum aseksual beredar dan hidup bebeas, tetapi ditentang oleh Raja tuyul dan Barney. maka jadilah malaysia, negeri alay penuh kaum homseks. agama ahmadiyah dan satanisme pun membaur ditambah datangnya ajaran Barneyise sehingga munculah agama baru yaitu Homoisme Badawiyana.

Namun, menurut Li'l Sultan, nama Malaysia berasal dari kata "Malicious" (kejahatan), "Melayu", dan "Asia".


Ni rencanə merupakən seri yg kan didakwə oleh Badutwi yg sudəh diklaim oleh Malingsiə. Mustilah tengok...
Msia-crest.jpg

Asal Usul Nama Malaysia merupakan 1Malaysia